Apkvailintas „Svogūno“: 9 labiausiai gėdingos nesėkmės

Dienoraštis


Apkvailintas „Svogūno“: 9 labiausiai gėdingos nesėkmės

Apgauta!

Per 24 metus farsinis periodinis leidinys „The Onion“ buvo paskelbtas geriausiu Amerikos naujienų šaltiniu – jei sakydami „geriausias“, turite omenyje „satyrinis“, „mirksiantis“ ir, svarbiausia, „netikras“. Ryškios dienos sociopolitinės naujienos yra verta, linksma pramoga, bet net ne geriausios „The Onion“ istorijos yra tokios linksmos, kaip tada, kai teisėtos naujienų organizacijos ir aukšto lygio žmonės supainioja jos satyrines savybes su tikromis naujienomis.


Taip nutiko antradienį, kai Kinijos valstybinio laikraščio svetainė People's Daily Online su džiaugsmu pranešė apie The Onion's. farsiškas karūnavimas Šiaurės Korėjos Kim Jong-uną pripažino „seksualiausiu gyvu vyru“. IrŽmonių dienraštisne vienas manė, kad satyrinis leidinys rimtai įrodinėja, kad Gerbiamasis lyderis yra sunkesnis nei Ryanas Goslingas ir Channingas Tatumas. Pietų KorėjosKorea Times taip pat pakėlė netikrą ataskaitą.

Tačiau naujienų agentūros gali pasiguosti žinodamos, kad jos yra geroje ESPN transliuotojo, Luizianos kongresmeno ir net pačios garbingos Gray Lady draugijoje,„New York Times“.. Štai pažvelkite į geriausias Onion gotcha akimirkas.

Kinijos liaudies dienraštis įsitikinęs, kad Kim Jong-unas yra seksualiausias gyvas vyras

Faktas, kad Kim Jong-unas iš tikrųjų neturi pilvo raumenų, kaip varžovo Matthew McConaughey, vyriško Willo Smitho kūno sudėjimo, ar skvarbių akių kaip Ianas Somerhalderis, matyt, nepadarė „The Onion“ pokšto karūnuojamo mažylio „Brangus lyderiu“ seksualiausiu gyvu vyru. Kinijos „People's Daily Online“ atrodo įtartini. Leidinys ne tik paskelbė, kad naujienos yra teisėtos, bet ir sukūrė a 55 vaizdų skaidrių demonstracija minint didžiulę garbę. Pietų Korėjos„Korea Times“,savo nuopelnui, bent šiek tiek mažiau rodė savo istoriją.


Irano žiniasklaida suklaidino netikrą apklausą

Atrodo, kad Irano valstybinė naujienų agentūra Fars News turi išpūstą nuomonę apie savo prezidentą, nes ji perkėlė (žr.: iš esmės nuplagijavo) farsą. Svogūno gabaliukas pranešė apie keistus netikros „Gallup“ apklausos rezultatus. Straipsnyje rašoma, kad „77 procentai kaimo Kaukazo rinkėjų… mieliau eitų į beisbolo rungtynes ​​ar išgertų su Ahmadinejadu, nei praleistų laiką su Obama“. Negana to, sugalvota apklausa įžūliai praneša, kad 60 procentų kaimo baltųjų teigė, kad „jie bent jau gerbia, kad Ahmadinejadas nesistengia nuslėpti, jog yra musulmonas“.

„The New York Times“ apgautas Mock „Tiger Beat“ viršelio

Kiekvienas, kuris sekė Baracko Obamos pirmąją prezidento rinkimų kampaniją, žino, kaip rimtai jis laikėsi... dviejų balsų? Žinoma, jis niekada to nedarė, todėl buvo taip juokinga, kai „The Onion“ sukūrė pasityčiojimąTigro plakimasviršelis, ant kurio Obama švietė kartu su broliais Jonais ir Vanessa Hudgens ir atskleidė: „Dainuoju duše“.„New York Times“,tačiau priedangą laikė tikru sandoriu ir pranešė apie tai straipsnių profiliavimasTigro plakimas jame buvo pateikta informacija apie tai, kaip viršelis padėjo Obamos populiarumui išaugti jaunesnio rinkinio metu. Deja, popierius buvo priverstas išduoti pataisą sužinojęs, kad Obamos viršelis netikras.


ESPN pranešėjas, kurį sukrėtė „Made-Up“ profilis

Garsiai kovingas ESPN Stephenas A. Smithas suraukė antakius dar dramatiškiau nei įprastai, perskaitęs išgalvotą jo anketą pavadinimu „ Steponas. A. Smithas, mąstantis sūnus, pagaliau pasiruošęs ginčui dėl sekso . Sužinojęs apie išgalvotą istoriją, Smithas tęsė „Twitter“ šmeižtas apie Svogūno „niekingą melą“, stebisi „kaip žmonės bando nugriauti kates“. Akivaizdu, kad kažkas nejuokavo.

Luizianos kongresmenas nemėgsta „Abortionplex“ apgaulės

Ledas į svogūną“ Planned Parenthood atidaro 8 milijardus dolerių Abortionplex “ yra toks stebuklingai satyrinis ir sarkastiškas, kad stulbina tai, kad kas nors suprato, kad tai tiesa: „Planned Parenthood antradienį paskelbė apie savo ilgai planuotos 8 mlrd. niekada anksčiau nemaniau, kad tai įmanoma“. Rimtai, 8 milijardai dolerių?! 'Abortionplex?!' Visa konvejerio greičio abortų idėja?! Ir vis dėlto, rep. Johnas Flemingas (R-LA) paėmė masalo kabliuką, valą ir grimzlę, paskelbimas apie pasipiktinusią istoriją savo Facebook puslapyje.


JAV Kapitolijaus policija ėmėsi veiksmų pagal „Tweets“.

#Nesėkmė. Praėjusių metų rugsėjį „The Onion“ Kongrese iškėlė kovą dėl biudžeto savo svetainėje paskelbdama istorija „ Kongresas paėmė įkaitais grupę moksleivių . Klaidingai bandant reklamuoti istoriją socialiniame tinkle „Twitter“, oficiali svetainės socialinė žiniasklaida pradėjo skelbti netikrus įspėjimus apie naujausias naujienas: „PRAŠYMAS: liudininkai pranešė, kad Kapitolijaus pastate girdėjosi riksmai ir šūviai“. Po to sekė: „Nulaužymas: Kapitolijaus pastatas evakuojamas. 12 vaikų, kuriuos įkaitais paėmė ginkluotų kongresmenų grupė. Nors tviterio žinutės nebuvo tokios paprastai juokingos, kaip paprastai yra „The Onion“, vis tiek reikia prisiminti, kad 140 simbolių įrašai vis dar ateina iš netikrų naujienų svetainės. Nepaisant to, JAV Kapitolijaus policija buvo priversta ištirti stulbinančius tviterius ir paskelbti oficialų pranešimą spaudai apie jos pastangas.

„Bangladesh Papers Hoodwinked by Neil Armstrong“ straipsnis

Prireikė tik 40 metų, bet atsidavę sąmokslo teoretikai pagaliau sulaužė Neilą Armstrongą, pagal The Onion , kuriame buvo humoristiškos legendinio astronauto citatos, kuriose jis prisipažįsta, kad „YouTube“ vaizdo įrašas, kurį jį žiūrėti privertė nusileidimo Mėnulyje neigėjas, įtikino jį, kad jis niekada nebuvo žengęs kojos į Mėnulį. „Vietoj to, – sako jis straipsnyje, – visa tai buvo nufilmuota garso scenoje, greičiausiai Naujojoje Meksikoje. Jei tai būtų realu, tai būtų stulbinantis įvykis, taigi ir du pagrindiniai Bangladešo leidiniai,Dienraštis Manab ZaminirNaujoji Tauta,pranešė apie Armstrongo neigimą. Vėliau jie buvo priverstas pripažinti „Mes nežinojome, kad „The Onion“ nėra tikra naujienų svetainė.

„Fox Nation“ pasivažinėjo Obama el. paštu

„Count Fox News“ nuomonių svetainė „Fox Nation“ ir jos skaitytojai tarp tų, kurie nėra susipažinę su „The Onion“ vykdoma „Peabody“ apdovanojimą pelniusia apgaulinga žurnalistika. 2010 m. „Fox Nation“ ištraukė keletą pastraipų iš „The Onion“ satyrinio kūrinio „ Nusivylęs Obama išsiunčia Tautai 75 000 žodžių el. laišką “, sukeldamas daugybę nustebusių ir pašaipių svetainės skaitytojų komentarų. Galbūt sugėdinta dėl pasirodžiusių pranešimų, kuriuose „Fox Nation“ tyčiojamasi už tai, kad „The Onion“ kūrinio įrašą ėmėsi rimtai, svetainė greitai paėmė straipsnį ir jos komentarų giją žemyn.

Kalifornijos miestas, kurį supainiojo netikras tyrimas

„Tyrimas rodo, kad kiekvienas auklėjimo stilius sukelia sutrikusius, apgailėtinus suaugusiuosius“ perskaitykite vieną svogūno antraštę 2011 m. Kiek jų gyvena Kalifornijoje? Straipsnyje buvo cituojamas fiktyvus tyrimas, kurį atliko labai tikras Kalifornijos tėvystės institutas (be centro palaiminimo), sukeldamas nerimą daug vietos gyventojų, kurie pradėjo užtvindyti tyrimų centrą susirūpinusiais el. laiškais ir telefono skambučiais. „Aš visiškai suprantu, kad tai satyra, bet ji plinta per internetą ir žmonių tinklaraščius, o iš kur ji ateina, vis nutrūksta ir atrodo kaip naujienos. sakė CPI vykdomasis direktorius . Pridūrė kolega: „Turėjome net čia dirbančių tėvų auklėtojų, kurie sakydavo: „Kada mes atlikome tyrimą?“ Netrukus pasirodė CPI paaiškinantis pranešimas spaudai.